MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Wednesday, April 7, 2010

Makan Makan & Makan Lagik

Hidup untuk makan.. WAT? OH NO! macam dah takde benda lain nak wat selain makan makan & makan. Sepatutnya kita MAKAN UNTUK HIDUP & BUKAN HIDUP UNTUK MAKAN.. ups tapi mesti ada orang yang begini kan

Kalau di negara luar ada yang meninggal sebab tak cukup makan @ tak makan langsung. Kat Malaysia ni ada tak berlakunya kes orang meninggal tak cukup makan @ tak makan langsung? ataupun sebab terlebih makan? ~renung-renungkan & selamat beramal :P 


Tu antara gambar-gambar makanan yang i nak kongsi dengan u all. I memang suka ambil gambar makanan :P & itu juga membuktikan yang i suka makan :P

Ish ish pantang tengok makanan asyik nak makan je :P (camne nak kurus ni ~ngee) U All ada cara tak :P


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

2 comments:

Mr Rulez said...

dekat msia tlebih mkan pulak kn..smpai cam2 pyakit..hek3..
i pun suka tgkp gmbr sblum mkn..hobi yg sm..;)

HaNya Aku.. said...

jom amik gmbo makanan manyak2 :P

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails