MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Sunday, September 5, 2010

Makan Yang Mendamaikan

Tinggal lagi beberapa hari je nak raya.. baru semalam aku berkesempatan bawak mak ngan adik-adik makan kat luar. Cume abah ngan adik yang no 4 je tak ikut... ish sungguh rugi mereka :P. Ikut pada plan awal nak bawak mak gi shopping raya. Tapi disebabkan bonus tak dapat dengan perasaan dukacitanya aku terpaksa mengcancelkan plan aku tuh.. cis hampeh tol..

Then mak ajak jalan-jalan kat Pontian. Disebabkan tu tempat aku berdating so tak de masalah untuk aku bawak mak jalan-jalan kat sana hehehe. Aku bawak mak ngan adik-adik makan kat salah satu tempat yang aku selalu gi bila aku turun sana. Betul-betul kat tepi laut... sangat-sangat mendamaikan. Makanan kat situ pun sedap. Debot Corner nama Restoren tu. Sambil menghirup udara segar, ada masanya air laut tu menyapa... peh memang best huhuhuh

Wit Mom & Adik Terkecik 

Lovely Mom

Adik terkecik & Adik No 3

Adik Terkecik wif Mom

Poyo sudah

Otak-Otak Pontian

Ayam Goreng Kunyit

Kailan Ikan Masin

Telur Dadar

Tom Yam Campur

Siakap 3 Rasa

Peh lapar lak bile tengok makanan-makanan ni huhuhu... ok daa


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails