MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Friday, September 17, 2010

Sesi Mengemas 3 - Oh Kak Siti

Hello... sekarang masih lagi dalam mood raya. Ada jugak rakan blogger yang bertanya samada sesi mengemas aku tu dah siap ke belum... Dah lama siap cuma belum sempat nak updated barang pe lagik yang aku jumpa masa sesi mengemas aritu.

Selain NB aku memang minat habis kat awek nie... Selain orang nya cantik... suara dia mak aii memang power habis. Pelik kan kenapa ramai yang anti gila ngan dia ni. Padahal aku tengok die ok je.   Tapi xpelah masing-masing punya citarasa sendiri kan.

Sanggup kumpul wit sekolah semata-mata nak beli album ni... tapi isi dalam dia skang dah tak tau gi mana... sadis sungguh





Siti Nurhaliza In Concert Royal Albert Hall, London antara konsert yang terbaik. 
Kalau tak silap masa ni lah bermula kisah cinta antara Siti ngan Datuk K.. ehem ehem :P

Ni kad besday. Member aku bagi, tapi bukan die yang wat... die minx adik die yang buatkan. Kantoi kat tulisan sebab tulisan adik die lawa sikit hahaha...


Tiga-tiga gambo ni gambo original... time ni kalau xsilap gi beli kat kedai gambo kot.. lupe r huhuhuuh



BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails