MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Sunday, March 6, 2011

Seyes Gila Aku Tak Sangka...

Ok berbalik kepada entry sebelum ni.. waktu kitorang nak gerak balik tetibe masing-masing rasa lapar yang teramat sangat padahal sebelum tu semua dah pedajal makan eskrem yang memang banyak gile kecuali aku yang still kenyang. Aku ikut je dorang nak pegi mana.. almaklumlah pengikut yang setia katakan hehehe.. 

Tetiba salah sorang kawan aku yang tengah pregnant bitau nak sangat makan steambot kat dataran bandaraya Jay Bee. Kitorang semua follow kan je... Masing-masing order kuew teow kerang kecuali kawan aku yang pregnant tu macam biase order steam bot coz dia mengidam nak makan sangat.. 

Sampai je makanan.. suap satu sudu, dua sudu.. pastu suma dah tak de mood lagik nak makan coz terasa muak secara tetibe.. pelik betul aku ngan dorang ni... tak lama lepas tu aku dapati 2 orang kawan aku hilang kat tempat dia secara tiba-tiba... rupa-rupanya...














Wah tersangat lah seprise ngan dorang nih... tiap-tiap tahun kompem akan ade je seprise besday dari geng-geng ni suma... 

Antara plan dorang - 

1) Ieza - Masa kat Tutty Fruity konon-konon tanya staff kat situ ada toilet ke tak... Ieza kelentong aku cakap orang luar tak boleh masuk... citt (padahal tanya boleh bawak makanan luar ke tak...) >>> kat situ memang tak dibenarkan bawak makanan luar...

2) Tiena - Sebab plan nak wat seprise kat tutty tak jadi.. dia pulak main peranan cakap lapar, nak sangat makan steambot kat dataran (aku ikutkan je sebab semua orang pun wat muka kesian cakap dah lapar.. adehh)

Terharu gila... thanks a lot guys... Luv u all... muahhhhhh

P/S : Nape korang letak umo kat kek tue... nampak sungguh aku ni tua :P



BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails