MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Sunday, April 17, 2011

Gila Aerobik + Gila Jogging

Wah tajuk entry kali ni macam nak ye ye :P.. sebenarnya memang ye ye pun sebab sekarang ni aku sungguh-sungguh gila jogging dan gila aerobik... tak lama lagi nak gila futsal pulak " ____ " ... yelah kalau tidak, hari-hari cuma gila makan dan gila kerja je.. mana tak nye berat badan pun naik secara menggila :P

Sebenarnya baru semalam aku join aerobik.. peh betul punya mencengkam. Nampak memang macam senang tapi bila dah rasa... ambik kau.. tegang semua urat-urat saraf aku yang makin lama makin kendur ni hahaha. Sebelum ni memang dah lama nak buat tapi pemalas punya pasal kan. So semalam baru betul-betul nekad nak try.. dan akhirnya pagi tadi.. buat kali kedua aku menjebakkan diri aku dalam aerobik... cewaah :P 

Pada sesiapa yang tak pernah try, pergilah try.. memang sangat-sangat best. Kita akan di ajar cara-cara senaman yang betul. Sungguh berbaloi-baloi. Nanti usia dah lanjut macam aku ni baru nak buat.. baru rasa menyesal.. (hahahah statement tak boleh blah :P)

Masa ni aku sekodeng orang-orang je.. kunun-kunun malu nak menjebakkan diri. 
Sekali dah terjebak.. ups terlebih sudah :P


Sempat lagi kau orang posing ye... ingat model ke hape :P

Jom jalan-jalan " _______ "










BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails