MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Tuesday, June 14, 2011

Berpisah Lagi...

Oh tidak.... lagi 2 orang seopismate aku a.k.a sedepartment telah berhenti... sedih rasa hati, walaupun baru 6 bulan bersama tapi kami semua dah serasi. Almaklumlah diorang berdua ni duduk sederet dengan aku. Kalau time kat opis, doranglah mangsa yang aku ajak bergosip... bergurau senda... menyanyi time keje... mengumpat... eh tetttt :P

# Ryna
~Aku paling ingat masa kau mula-mula masuk kerja. Aku tengok muka kau macam kerek je kan :P. Soalan first aku tanya.. "Umur berapa?" kau jawab "La masuk mana-mana semua nak tanya umur.." Eh dalam hati.. mantul betul budak baru ni.. tapi aku diamkan je huhuhu.. Bila dah lama kenal kau, baru aku tau kau ni memang gila-gila orangnya.. seorang bakal ibu yang berasal dari sabah.. boleh bah kalau kau " _____ " 

~Kau comel oke... suka tengok muke kau... nanti lepas bersalin make sure badan  jadi solid.. boleh jadi ratu kebaya hehehe.. Rindu gile nak dengar suara kau memekak-mekak nyanyi time keje.. tapi takpe aku maafkan sebab suara kau sedap.. bak kata kak jihah.. ryna ni kalau nyanyi suka separuh-separuh tak nak bagi abis :P & yang paling-paling akan aku rindu ialah... aku rindu nak tengok kau makan... kau kalau makan buat aku pun berdouble-double selera nak makan sekali... seyes beb... :(


# Ena
~ Tak sangka aku dapat jumpa kau lagi kat Al-Ikhsan, dapat 1 department ngan aku... duk pun sederet lagi.. sebelum ni aku kenal kau pun just gitu-gitu je kat sekolah.. tapi dengan adanya kita berkolaborasi bersama.. cewaah penggunaan ayat aku tak boleh blah hehehe.. membuatkan kita jadi rapat.. Kau memang ibu yang hot.. walaupun dah ada 2 orang anak.. tapi still mantain gitu :P

~ Kau memang wanita bisnes.. ada je yang kau nak bisnes untuk kitorang.. tapi aku suka sebab aku memang malas nak gi shopping-shopping kat luar.. kalau nak order baju ke tudung ke beli je kat kau hehehe.. Lepas ni dah tak dapat nak dengar kau jerit HA???????.. ish seyes naik cair taik telinga aku dengar jeritan kau huhuhu.. Walau apa pun aku harap kita akan dapat jumpa lagi.. almaklumlah kan sekarang kau tengah jadi rebutan kat dept lain :)


Seyes rindu korang.. uhuk uhuk :(





  
Dari mereka untuk aku.. thanks sis :( 

LIZAHye cik Liza yang comel cantik manis ( saje je nak mengampu.. hahaha ) Seronok duduk sebelah engkau.. Kalau dah ketawa,memang tak ingat orang belakang hahaha… Kalau aku ader wat salah ker,cakap salah ker,mintak maaf banyak-banyak yer ( nie mintak maaf sekali sempena raya,mana taw tak sempat jumpa… ) Thanks lah sebab kau nak jugek layan kepala gile2 aku yang tak seberapa nie hihihhi… Moga cepat2lah khawen2 k.. bleh jemput aku makan nasik minyak kat umah kau… ( Kalau nak aku jadi kendarat pun aku sanggup hihihihih ) Pasnie dah tak  dapat dah nak bergosip ngan kau… pasal AF lah,Pasal Mentor lah.. dan yang sama waktu dengannya….

*liza:   I like ur style….cool je walaupun orang buat ko macam bola….tendang sane sini….teruskan usaha untuk buat orang lain lebih percaya kan ko…tabahkan hati….jangan selalu sangat pendam ape yang ko rase….nanti ko yang “sakit”….

P/S:  Sabar dengan apa yang telah berlaku. Tentu ada hikmah di sebaliknya. Tuhan Lebih Tahu & Maha Bijaksana.



BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

1 comment:

AzianKhalil said...

bertemu dan berpisah adat biasa pekerja al ikhsan...

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails