MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Sunday, July 3, 2011

Kenduri Di Rumah Atuk

Alhamdulilah.. selesai sudah kenduri tahlil kat rumah atuk di Kulai hari tu. Selalunya tahlil & doa selamat memang akan menjadi kewajipan sebelum meyambut kedatangan Ramadhan Al Mubarak. Semoga semua arwah kaum keluarga dicucuri rahmat & ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman.. Amin


 Eh eh adik aku ni.. bila dah jumpa sepupu dia mula lah tu ntah hape je yang dibualkan

 Makcik-makcik sibuk buat persiapan untuk kenduri aku sibuk amik gambo diorang hehehe

 Adik-adik sepupu.. seronok gila korang yek.. almaklumlah kenduri kali ni atuk belanja KFC
Satu KFC kitorang borong, paling tak boleh blah bila staff kat situ sound 
"beli banyak-banyak ni, nak buat berniaga ke?"
Hampeh gila la itu budak... grrr 

 Anak sepupu aku... sudah besar sudah.. tak lama lagi dapat adik no 2 pulak

Eh tak lupe termasuk dengan rumah baru hehehe.. almaklumlah rumah atuk yang lama tu dah pecah habis.. so kirenya kenduri kali ni termasuk kenduri kesyukuran sempena rumah baru lah jugak kiranya

Ni gambar masa pemecahan & pembikinan rumah baru:-



  


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

2 comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails