MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Tuesday, November 29, 2011

Psst… Seseorang Dah Bergelar Tunangan Orang ^__^

Alhamdulilah..berkat doa semua & hasil perbincangan kata sepakat dari kedua-dua belah pihak akhirnya pada 12.11.2011 yang lalu aku sudah selamat diijabkabulkan..eh bukan-bukan…dah selamat menjadi tunangan orang :) (tak sabar betul kau ye hikhik)

Ramai jugak kawan-kawan yang terkejut bila tetibe je dapat tau lepas tengok gambo kat FB… hehehe saja je aku tak nak kecohkan…. Lagipun tunang je kan… perlu ke aku nak kecoh-kecoh… dalam majlis tu pun aku tak jemput ramai… cuma saudara-mara, jiran-jiran & beberapa orang kawan-kawan terdekat je.

Tq kepada semua yang sanggup datang walaupun korang ade banyak program & jemput pun secara last minit… TQ sangat-sangat yek :P

Buat kawan-kawan yang aku tak dapat nak jemput tu mintak maaf banyak-banyak, Insya Allah masa kawin nanti aku jemput oke!

Majlis berjalan lancar walaupun hari hujan.. Alhamdulilah.. TQ sangat-sangat dengan semua yang membantu terutamanya family. Really-really appreciate!!

Family incik tunang datang merisik masa 10.7.2011 yang lepas. Time tu pun yang datang cuma incik tunang, mak dengan abah dia je. Berdebar-debar jugak hati masa mak dia sarungkan cincin sampai tak sempat nak mintak adik snap gambar… cuak punye pasal hikhik. Time tu family dia bawak sebentuk cincin dengan sepasang kain.. (cincin emas putih yang sangat-sangat simple tapi aku sangat-sangat suka.. sampaikan semua kawan-kawan tak perasan aku dah dirisik hehehe..tq incik tunang :P)

My E-day @ 12/11/2011 @ Sabtu 

Ini lah rupe aku lepas di conteng oleh mak andam.. Memang aku yang nak dia conteng simple-simple je..
Dekat kening tu agak tebal sebab aku tak nak mak andam cukur… seboleh-boleh mak andam tu nak buang sikit kening aku ni..tapi aku tetap pertahankan..sayang woo hikhik..

Ni masa sarung cincin.. yang sarungkan tu Mak Ngah.
Mak incik tunang tak dapat datang sebab kena hadir jemputan kat area rumah dia..
Almaklumlah ramai yang nikah 11.11.2011…

Kasi cium sikit..muaaah huhuhu

Dari Aku untuk Incik Tunang
(Kelabu + Krim)

Dari Incik Tunang Untuk Aku
(Gold)

Sesi perbincangan kedua-dua belah pihak

Bersama akak, adik-adik & anak-anak sedara yang sangat-sangat
awesome!

Dengan abah & mak tercinta!!!!
Terima kasih atas jasamu…luv both of u..muah!!!

Family kesayanganku…
Nex year nampaknya bertambah lagi lah ahli keluarga baru hikhik

Ehem ehem ini lah dia wajah Incik Tunang..
Aww malu-malu gitu ^__^

Dua-dua muka nak blushing..akmaklumlah ramai sangat yang tengok…
(time ni actually orang dah tak ramai mana pun sebab majlis dah nak abis n ramai yang dah balik tapi tetap aku malu jugak…camne lah gaknye nanti time nak sanding…peh segan siot!)

Bersama dengan kawan-kawan yang hadir… TQ guys sebab sudi datang memeriahkan majlis aku ni ^_^

Oh macam biasa, muka-muka yang wajib ada hehehe..
Ni lah dia muke click-click aku…
(Cik Ainn, Pn Rye, Pn Shima & Cik Shaq)
Nex candidate kaler pink pulak yek hikhik.. 

Ha ini dia geng-geng se-opis & se-dept..
Korang memang best lah…muaah!
(Cik Lizz, Pn Jihah, Aisyah dengan ibunya Pn Diana, Pn Kina, Cik Ieza, Cik Zeera, Pn Ifa)
(Pn Tina, Qaseh, Aidil & Cik Jannah)

Gamba belah atas dengan geng-geng sekolah
(Pn Yana & Cik Ain)
Gamba yang dengan jejaka-jejaka kat belah bawah tu kawan-kawan opis
(Payed, Ezry & Abe Topik)

Ok yang belah kiri tu adalah Lizz.. kawan seopis merangkap sedara aku hikhik… kalau ade yang nak berkenalan boleh je…upss tapi agak-agak BF dia marah tak?? :P
Yang belah kanan tu adalah Humairah… geng 1 click jugak…dia datang lambat tapi its oke dear..yang penting ko datang jugak…thanks a lot lalink!
Yang budak cute tu Aina, anak sedara aku…cute macam aunty dia jugak hikhik..

Tu jelah kot yang boleh aku cite pasal majlis pertunangan ni. Nex time aku ingatkan nak buat close-up pasal majlis ni. Maybe boleh jadi rujukan untuk korang-korang yang ada plan nak tunang jugak kan…

Tapi tunggulah kalau aku ada free time..nanti aku share yek ^^__^^

Ok bye!


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails