MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Thursday, December 29, 2011

Selamat Pengantin Baru Kak Intan ^__^

Macam biase tiap-tiap tahun bila dah masuk je akhir-akhir tahun 1 Malaysia akan jadi macam pesta perkahwinan. Tiap-tiap minggu full house dengan jemputan pertunangan / perkahwinan. Dekat opis aku je berapa ramai yang selamat membina masjid. Tahniah semoga hubungan yang dibina kekal selamanya.. Amin

Masa ni aku pergi majlis kawen kawan 1 department aku. Actually pasangan ni selamat diijabkabulkan masa tarikh yang paling cantik 11.11.11 ari tu. Cuma majlis je dia wat lambat sikit sebab buat sekaligus dengan 2 orang adik dia.

Aku excited gile weh nak pergi jemputan kat umah dia ni. Almaklumlah 1st time pergi tengok orang sanding 3 pengantin, selalunya 2 pengantin je. Kirenya ni 1st time lah untuk aku. Tu yang teruja lebih sikit tu hihihihi

Cantik kan pelamin dia...

Alalala.. so sweet

Nak jugak begambo dengan cik panten hehehehe

Gadis & Bunga... hik hik hik

Aisyah dengan Aunty Ifa & Ibunya

With Ziera

Wah sedap... nak sikit boley?

Senyummmm

Mereka berdua sangat-sangat comel...

Selamat Pengantin Baru..
Semoga cepat-cepat dapat baby ^__^

Ok bye!


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails