MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Monday, February 13, 2012

Andai Aku Ditempatkan Di Situ

Dulu masa zaman muda-muda belia suka betul baca novel. Lebih-lebih lagi kalau novel yang berkisar cerita cinta, feeling-feeling.. alahai seronoknya.. ibarat dunia berada di genggaman.. khayalan jadi kenyataan. 

Kau bunga aku jadi burung... bila aku terbang aku buang je taik aku dekat kau.. eh mintak maaflah aku memang tak reti nak jiwang-jiwang. Sekali berjiwang ayat jadi tunggang-langgang. Boleh kena gelak beb!

Seronok sangat kalau baca novel.. kalau cerita tentang cinta.. Uda & Dara... aku lah Dara aku lah Uda.. eh mana satu laki mana satu pompuan ni..hikhik.. Lautan api sanggup ku renangi, asalkan kau sudi bersamaku.. ceewah! Cuba kalau di alam realiti.. nak pulak kau redah lautan api.. baru kena panas sikit dah membebel ni kan pulak nak meredah lautan api...ish ish..

Kalau cerita cinta yang sedih-sedih... kompem rasa diri dekat dalam cerita tu... tahap hayati cerita sampai keluar-keluar air mata.. kadang-kadang meleleh air idung pun tak sedar.. tetibe terasa masuk dalam mulut je... eww :P

Tapi kenapa ye.. bila umo dah makin meningkat ni macam dah malas betul nak membaca novel-novel ni. Dulu masa zaman sekolah mak suruh baca buku sekolah time tu lah sibuk nak membaca novel. Bila dah masuk alam pekerjaan ni.. jangan kata buku sekolah... terus jadi malas nak membaca. Sampaikan tulisan signboard dekat tepi jalan pun suruh kawan sebelah yang sebutkan... issh gile teruk ^__^

Nora & Seth




Amalkan tabiat suka membaca... Ok Bye!


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails