MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Saturday, February 18, 2012

Hai Ainan Tasneem :)

Before ni pernah ternampak video Ainan Tasneem yang kawan-kawan post kat FB, video yang diambil melalui laman youtube tapi tak pernah bukak pun. Tak interested sangat nak bukak memandangkan sekarang ntah hape-hape video je yang dorang suke post dekat FB tu.

Tetiba hari ni terbaca cerita pasal dia dekat surat khabar Metro. Artis dari Youtube jugak macam Najwa Latiff. Umo baru 20 tahun.. kire tua sikit dari Najwa Latiff yang baru umur 17 tahun.. tapi ape pun aku lagi tua dari mereka ^___P

Yang paling menarik hati aku untuk terus search video Ainan Tasneem ni, lepas aku baca dekat paper Metro tu, dia tulis video Ainan Tasneem telah ditonton sebanyak 750,000 kali di laman Youtube.. Masa aku tengok ni dah meningkat sebanyak 805, 036 orang. 

Wow ramai tu beb.. Haa apa lagi terus aku search nama dia dekat Youtube & terus cari nama dia dekat FB

Orang nya comel... suara pun sedap... tajuk lagu dia yang best tu Aku Suka Dia. So aku nak tujukan lagu ni khas buat Incik Tunang memandangkan gelaran untuk kitorang berdua adalah Dia... Alalalalala so sweet hikhik

Terima kasih lah dekat adik Ainan Tasneem sebab letak tajuk lagu Aku Suka Dia... Macam tau-tau je tajuk dengan lirik lagu tu memang kena betul dengan kami :P

Semoga adik Ainan Tasneem berjaya... Go go Gurl!

Jom kita layan video Aku Suka Dia by Ainan Tasneem


Jom like kat FB jugak Ainan Tasneem Ridzuan

Nak jugak sibuk letak gamba sendiri... lalalala

Ok bye!


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails