MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Thursday, February 9, 2012

Jom Makan Kopok Lekor! - Part 1

Masa cuti CNY aritu Incik Tunang ajak jalan-jalan kat Mersing. Nak borong keropok lekor katanya. 1 kampung dah bagi list barang-barang mintak tolong belikan. Wah dah macam nak pergi obersea pulak dah.. padahal Mersing je kot hikhik.. issh walapun kat 1 negeri tapi daerah lain-lain.. tempoh perjalanan pergi lebih kurang 3 jam.. jauh lah jugak kirenya perjalanan kami hari tu :P

Disebab kan aku jadi boss time tuh & secara tak langsungnya ada dreba.. so aku dengan rasa berbangga duk kat sebelah tak de keje lain selain snap-snap gamba.. Jangan marah lah ye cik abang ngeh ngeh :)

Dilarang memancing di atas jambatan... kat bawah jambatan takpe... :P

Perut dah lapo... nampak signboard pun aku dah terbayang makanan tu hahhaha

Wah suburnya karpet ni... :P

Mersing memang kaya dengan pantainya.. i loike lah!
 Jom terjun lautt!!

Wah dah hampir-hampir sampai :)

Yess dah sampai dah.. Pantai Air Papan.. tak sabarnya nak mandi-manda ^__P

Incik Tunang lain kali kita datang nek beskal la.. tak kena bayar hahahaha

Ha nampak tak aku tengah syok dok mandi-manda tu.. nampak tak... mesti tak nampak punye kan.. 

Memang lah tak nampak aku kat tengah-tengah laut tu sebab aku datang situ pun untuk buang masa & berangan semata-mata... alasan tak masuk akal hahahaha

Kau Adoo?

Ok Bye!
  

BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

2 comments:

Gadis Biasa said...

hye2...
nice entry...
sye org mersing taw...
:D

HaNya Aku.. said...

Gadis Biasa : Oh ye ke.. Hye orang Mersing! :)

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails