MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Saturday, June 30, 2012

Tahniah Mak!!

Salam,

Bulan 3 yang lepas kawasan rumah aku ada anjurkan pertandingan kreatif. Aku pun dah lupe pertandingan tu sempena apa. Almaklumlah dah berbulan-bulan punye cerita..

Banyak jugak aktiviti yang diorang buat.. ada senamrobik, acara sukaneka dan macam macam lagi lah. Mak aku pun join salah satu pertandingan yang dianjurkan iaitu pertandingan gubahan sirih junjung.

Wah Mak cayalah... aku ingat nak jadi pom-pom girl masa tu tapi memandangkan time tu aku ada hal so aku terpakasa lah lupakan hasrat murni aku tu... alasan je padahal pergi tengok pun tak keh keh

Walaupun Mak aku cuma menang hadiah sagu hati je tapi aku tetap berbangga dengan mak aku... Muaaah!! Tahniah Mak!!!

Pertandingan Gubahan Sirih Junjung...

Kalau tak silap aku yang no 5 ni kot yang jadi juara


Haa ni yang Mak aku buat..cantik kan



Pertandingan Gubahan Pulut Kuning..





Jom kita close-up gubahan yang mak aku buat..



Hadiah yang diterima...
Ok Bye!!


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails