MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Sunday, April 11, 2010

Impian, Cita-Cita & Harapan

Beberapa hari yang berlalu ini, otak i pening dan serabut memikirkan tentang sesuatu perkara. Ianya tentang masa depan. Adakah kehidupan selepas ini akan berlalu dengan kemewahan.. kesenangan & kegembiraan yang berpanjangan ataupun sebaliknya? I sendiri pun tak pasti. 

Setiap orang akan berharap dapat mengubah kehidupan sekarang menjadi kehidupan yang lebih baik di masa hadapan. Bagi yang dah kahwin, nak kan keluarga yang bahagia dengan adanya anak-anak & kehidupan yang selesa hingga ke hari tua. Bagi yang belum berkahwin.. selagi belum tiba masa untuk berkahwin mesti impian mereka selain berumah tangga ialah untuk membantu keluarga. Itu merupakan salah satu cara untuk membalas jasa mereka yang pasti tak akan dapat kita balas sampai bila-bila.

Tersangat sukar untuk seseorang membuat keputusan..tak kira lah dalam hal yang betul-betul menguji kita ataupun sekadar dalam hal yang remeh-temeh

Diharap keputusan yang i ambil ini betul..

Ya Allah bantulah hambamu ini & semoga kau permudahkan segalanya.. Amin..


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

2 comments:

~ Ann ~ said...

Semoga tercapai semua yang dikehendaki.. hehehe.. pasti akan tiba masanya. goodluck!

HaNya Aku.. said...

tq so much an :)

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails