MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Monday, May 10, 2010

Down Sangat Ke?

Adeh.. hari ni i tak de mood... ello i tak de mood ok hari ni... Muka pun dah macam beruang kutub dah hehe (saja pilih beruang kutub sebab tersangat-sangat comel :P)

Disebabkan hari ni i tak de mood so i nak letak gambo-gambo masa i kua jenjalan semalam..Eh ada kene mengena ke huhu.. tak pelah abaikan je ye 




Adoyai makin tensen lak tengok gambo-gambo ni... mau tak nye... makin tembam r.. adeh.. makin hari makin tembam lak.. orang lain kalau emosi tak stabil makin kurang makan yang i pulak asik nak makan je kejenya..

Bila tensen nak makan, makin tensen makin-makin lah nak makan.. adeyai!!!



BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

2 comments:

Aidi-Safuan said...

beruang kutub comey ke? yakin je cakap comey. try pegi bertentang mata dengan beruang kutub. time dier nak baham u nanti tengok la u cakap dier comey ke tak. :P

HaNya Aku.. said...

hahhaha ape sey kamoo aidi... dah kena baham cmne nak ckp comey..xpe seblum tu boleh ckp dulu kan.. ngee

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails