MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Tuesday, June 15, 2010

Uwaa... Selamat Tinggal Wahai Sayang

Hari ini i telah berpisah dengan nya.. hati i sungguh sedih & terasa pilu.. sebak terasa di dalam dada.. selama ini dialah tempat untuk i mengadu nasib kalau i lapar... haus... bayar tiket parking.. tiket wayang.. bila i nak karoke i selalu ambil duit kat dia.. sekarang dia dah takde... uwaa.. sedihnya... 

Selama setahun lebih kami bersama... kemana-mana bersama.. kini i telah ditinggalkan... ups... i yang dah tinggalkan dia sebab dia dah tak berguna & rosak.. I dah tak sanggup bersama dengannya lagi.. namun begitu.. kenangan bersama kamoo akan tetap ku ingat sampai bila-bila...

Dan tahukah sayang.. kini aku sedang mencari pengganti diri mu... oh beg duitku... semoga kau bersemadi dengan aman :P




BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

3 comments:

En iLham said...

haha.lawak sungguh
takpe2
patang tumbuh hilang berganti
ye tak
hehe

DuniakuAbstrak said...

abis madu, beg duit d buang..haha

HaNya Aku.. said...

en ilham : huhuuhhu yang hilang wajib diganti :P

duniaku : tu sudah mesti ngee

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails