MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Wednesday, June 30, 2010

Yeay Akhirya Aku Dapat Jugak Cari Pengganti..

Setelah banyak tempat i teroka... meredah hutan belantara.. semak samun... ranjau & duri.. akhirnya i dapat jugak cari pengganti.. Walaupun mereka berdua hampir serupa tapi yang sebenarnya mereka tak sama...

Masing-masing ada keistimewaan masing-masing.. I harap hubungan kami akan berkekalan kerana dengan yang sebelum ni hubungan kami hanya mampu bertahan setahun lebih.. 

Pening kepala i nak cari pengganti.. i pergi Kota Tinggi tapi tak jumpa.. i pergi Rantau Panjang pun tak jumpa.. i pergi pasar malam pun tetap tak jumpa jugak.. merata-rata benua i pergi.. masih juga tak berjumpa.. last-last i dapat jugak yang berkenan di hati... kat Jusco je :P



BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

2 comments:

ayin~weeweet said...

jauhnya KOta Tinggi ke Rantau Panjang.huhuhu

HaNya Aku.. said...

berjalan-jalan sambil nak cari pengganti :P

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails