MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Wednesday, August 18, 2010

Erk Gelinya

Salam Ramadhan... Siang tadi balik keje i gi bazar jap. Konon-konon nak cari lauk & sikit makanan tambahan untuk berbuka puasa. Jalan punya jalan cari punya cari still tak tau nak beli ape... tiba kat 1 gerai jual kuih ni i ternampak kuih cara... ala kuih yang atas dia ada daging tu... 

I teringat yang adik i memang suka kuih tu, so ingat kan nak beli lah untuk dia. Baru je nak ambil plastik tetiba i perasan ada taik lalat kat situ... erk... hilang terus selera... mata i ni walaupun rabun-rabun ayam huhuhuh tapi peka gila kalau ada taik-taik lalat yang melekat ni... ei geli lah... 

Ikutkan hati nak je i cakap kat orang yang jual tu tapi tak sampai ati lah pulak kan... takut dia malu lak nanti then i terus blah je.. kompom pasni takkan datang situ lagi... ish ish

P/S : Kepada semua peniaga kat bazar ni plizzzzzz lah jaga kebersihan... memanglah semua sakan cari duit lebih untuk raya tapi janganlah sampai memudaratkan kesihatan orang ramai.





BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

2 comments:

cik panadol said...

benci peniaga yg nk untung je....kebersihan cincai2...pastu paling hangin kalo makanan yg kite beli tu rasa macam hampeh! kalo nk berniaga, buat la betul2, kn....

HaNya Aku.. said...

cik panadol : tau xpe... lepas tu kita yang makan ni pulak yang jadi mangsa kena keracunan makanan.. ish ish

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails