MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Sunday, August 22, 2010

Sesi Mengemas 1 - Banyak Betul Harta Yang Aku Jumpa

Asyoom... syoom.. syoom.. alamak buruknya bunyi selesema aku nih huhuh ( pertukaran dari 'i' kepada 'aku' - terasa lebih selesa) Oleh kerana hari ni hari cuti so dengan rasminya aku perlu kemas bilik yang rasanya dah berabad tak berkemas nih :P. Sebenarnya bukan bilik tapi segala harta-harta karun aku yang berlambak kat dalam bilik ni.

Dari pagi sampai ke petang, dari petang bawak ke malam... tetap tak siap-siap jugak. Ni pun elok dapat kemas separuh je... lagi separuh.. campak dalam plastik, kenalah sambung esok. Banyak jugak harta karun lama-lama yang aku jumpa & selamat jugak aku buang barang-barang tu semua hehehe... Eh bukan semua.. mana-mana yang aku rasa dah tak perlu simpan je yang aku buang.. mana yang perlu simpan aku tetap simpan lagik.

    


Mata dah mengantuk tahap maksimum dah ni... esok aku akan kongsikan apa yang aku jumpa tu ye.. jeng jeng jeng :P


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails