MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Sunday, August 22, 2010

Sesi Mengemas 2 - Kegilaan Masa Dulu

Tomok aka New Boyz..

Mak aii memang kelaka gile... aku masa zaman muda-muda dulu (walaupun skang mantain muda) memang fanatik habis ngan grup ni.. Masa tu kalau tak silap aku baru form 1 ke form 2.. lupa lak. Pertama kali jatuh cinta (bluwekk ayat tak boleh blah hahaha) bila aku tengok muka dorang keluar kat majalah..sume muka comel-comel gitu kan tapi tak ingat lak majalah apa.. Mangga kot. Then sibuk cari lagu dia. Masa tu paling femes lagu Sejarah Mungkin Berulang.. Kalau korang rasa tak pernah dengar.. cuba korang layan jap lagu nih... feeling tol huhuhuh.


Start dari dengar lagu tu lah.. tido NB, makan NB, semuanya NB.. peh betul-betul aku menghayati zaman kanak-kanak aku hahaha... boleh dikatakan kebanyakan rakan sebaya yang satu sekolah ngan aku tau betapa gilanya aku kat grup ni dulu... Sampaikan album-album dia semua aku beli.. yang original lagi tau.. bayangkan masa tu baru form berapa... sanggup kumpul duit sekolah semata-mata nak beli album dorang ni hahaha... kelaka betul kalau ingat time tue.. & yang paling tak boleh lupa.. bila abis je waktu sekolah... duk kat dalam library dengar lagu-lagu NB kat walkman.. siap share earphone lagik ngan bf... hahahha romantik kan.. ngee... 

Bekas nya je yang ada.. dalamnya tak dapat dikesan huhuhuh

Poster dalam album Wirama

Poster ni lah yang aku dok tampal kat dalam bilik aku suatu ketika dulu hahaha

Ni gambar original tau.. kawan aku ni dulu jiran ngan dia.
So dengan baik hatinya dia telah mendapatkan gambar ni untuk aku
(idung kembang kuncup sebab bangga :P)

Yang ni pulak ialah kad raya yang kawan aku bagi kat aku...
comel kan.. masa ni rasanya tahun 2005 kot

Zaman kegemilangan mereka ni suatu ketika dulu memang betul-betul bagi memori terhebat buat aku... Thanks NB.. aww... upss hahahah :P


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

2 comments:

AzianKhalil said...

poster yg besar tu akak ade gak..tampal kat pintu bilik..masa first year kat utm...

Unknown said...

tak sangke akak pun minat NB jugak hehehe

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails