MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Saturday, September 18, 2010

Sesi Mengemas 5 - Aku Kartun Ke Kartun Tu Yang Aku?

Kartun yang kat bawah ni sememangnya adalah aku.... eh jangan gelak ok... cuba korang tengok baik-baik... comel pe kan.... gambo kartun aku yang comel ni di lukis oleh kartunis Padi (Majalah Ujang) :P

Masa ni (21/2/2009) aku ikut abang ipar aku gi family day tempat keje die kat Genting Highland. Memang happening sangatlah.. Banyak aktiviti menarik yang ada kat situ. Aku nak join segan hahhaha... antara acara yang aku join just game budak-budak kecik macam kat fun fair tu... tu pun kalah. Wat malu je hahaha





P/S : Serupa ke? Aku tengok banyak kali tak serupa pun... tapi comel lah jugak kan hahahahha


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails