MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Tuesday, January 11, 2011

Keje Ko Makan Saje...

Untuk entry tahun 2011 ni aku nak cube masukkan aktiviti aku ngan geng-geng sebanyak yang mungkin & yang termampu. Insya-Allah kalau umo panjang, diberi kesihatan yang baik & juga costing yang diperlukan tak berapa nak banyak dapatlah aku penuhi salah 1 impian aku neh.. ceh ala-ala poyo gitu kan :P

Untuk aktiviti pertama, masa 5/1/2011 aritu aku ngan geng-geng sempatlah wat aktiviti makan besar kat salah satu restoren yang best kat JB ni.. My Friend Restoren bertempat di Kempas

Cost kitorang makan kat sana free je sebab ade orang belanja.. semoga orang yang belanja tu murah rezki dan selalu-selalu lah banje kitorang ok :P
Kailan ikan masin

Telo Bistik

Telo bungkus

Udang Goreng Butter

Tom Yam Campur

Siakap 3 Rasa

Yang ni mama Syiffa sponsor.. order kat My Friend kompem xde :P

Selepas perut kenyang semua orang pun rasa happy.. dan disebab kan malam masih muda jugak kitorang sume terus gerak gi Pasar Karat, JB. Walaupun malam memang dah betul-betul malam tapi rasa macam siang coz lampu terang benderang.



BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

2 comments:

Padin said...

kat my friend ni aku suka order minum air chiang mai, takpun milo ice-cream, memang best!

Unknown said...

wah taste kita sama lah padin.. aku pun order air tu jugak time tu ngeh ngeh

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails