MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Tuesday, January 11, 2011

Aku Punye Cerita Aku Punye Suke...

Hepi New Year... hahaha orang dah kedepan aku terlambat sket.. ngeh ngeh.. Aku Punye Cerita Aku Punye Suke.. macam kat tajuk tu, so dulik lah orang nak cakap ape ye tak :P yang penting minda masih kedepan yiehaa..

Memang dah berdekad gila aku tak updated entry.. walaupun sesungguhnya banyak sangat-sangat cerita yang nak aku kongsikan dalam blog ni. Cuma masa (yang kunun-kunun setiap hari bz) dan faktor-lain lain yang tak mengizinkan (lebih kepada malas nak menaip :P). Its ok.. past is past.. sekarang dah masuk tahun baru 2011.. dah 9hb dah pun.. lagi beberapa hari je usia dah menjejak ke... tutttt :P sangat tua ok!

2011.. Aku harap impian aku akan tercapai... Insya-Allah.. impian apa? adalah... :) dan semoga tahun 2011 akan memberikan sinar kebahagiaan, kesihatan yang baik, kesenangan juga kegembiraan dalam hidup aku sekeluarga... Amin... 

Tahun 2010 yang berlalu amat memberikan impak yang besar dalam hidup aku... lebih banyak kepahitan daripada kemanisan dan di harap 2011 akan membawa lebih banyak kemanisan daripada kepahitan.

Belajar dari kesilapan.. Welcome 2011...



BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails