MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Thursday, January 27, 2011

Sukenye Aku Ngan Kau.. Agak-Agak Kau Suke Aku Tak?

Perempuan : Aku suka kau sebab kau comel
Lelaki : Kat rumah aku banyak anak patung, kau nak tengok tak

Perempuan : Aku suka kau sebab kau baik hati
Lelaki : Aku buat baik dengan kau je

Perempuan : Aku suka kau sebab kau sweet gila
Lelaki : Memang aku lelaki mulut sweet :P

Perempuan : Aku suka kau sebab kau lelaki metroseksual
Lelaki : Kau tak tau barang aku guna tu suma barang mak aku

Perempuan : Aku suka kau sebab kau caring & sangat faham aku
Lelaki : Sebab aku ada ramai skendel sebab tu aku sangat faham kau

Perempuan : Aku suka kau sebab kau ada kereta cantik
Lelaki : Duit kau nanti aku pow untuk cantik kan kereta ni

..................................................................................................................................

Lelaki : Aku suka kau sebab kau lemah lembut
Perempuan : Penat aku cover lemah lembut depan kau

Lelaki : Aku suka kau sebab kau selalu cantik 
Perempuan : Sebab sebelum jumpa kau aku gi touch up  guna mekap tester

Lelaki : Aku suka kau sebab kau wangi
Perempuan : Sebenarnya baju ni dah seminggu tak basuh, aku tepek perfume je

Lelaki : Aku suka kau sebab kau manja
Perempuan : Sebenarnya baru kau sorang cakap aku manja.. orang lain cakap aku hantu raya

Lelaki : Aku suka kau sebab kau betul-betul suka aku
Perempuan : Eh aku suka kau ke?

Lelaki : Aku suka kau sebab kau tak macam perempuan yang aku pernah kenal
Perempuan : Aku pun baru first time jumpa lelaki mata duitan macam kau



P/S : Terima pasangan kita seadanya dia ok!


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails