MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Sunday, March 13, 2011

Anak Patung Buatan Yang Sangat Cute Mute..

Malam yang penat.. tapi still nak updated entry :P.. 

Malam yang penat ni aku nak updated entry pasal anak-anak patung buatan yang sangat cute-mute hasil kerja tangan opis mate aku... oh mereka sangat kreatif dan sangat pandai mencari side income... Sekarang ni kawan-kawan seopis semua sudah gila akan anak-anak patung ini.. wah ayat aku sungguh skema :P

Moh aku tunjuk betapa cutenye mereka ni... yeayy opismate aku semuanya dah ada binatang peliharaan '__ '

Ok.. ni yang aku order... korang boleh pilih sendiri nak bentuk macam mana... gerenti mereka boleh buatkan.. yang pattern macam ni boleh buat gantung-gantung.. sangat comel kan? 

Comeynye.... nak ngorat bley :P

Eh makcik Dayah ni entreprem lak... sori yang ni bukan untuk dijual hehehehe

Ok yang ni pulak adalah bantal.. kegunaannya untuk opismate aku adalah bagi menyokong tulang belakang yang lenguh akibat duduk yang terlalu lama... 
~Spiderman Yang Garang - Ini Aku Punya~
~Rumahnya Sekarang - Dalam Kete~

~Pucca Mata Sepet - Ini Dayah Kat Atas Tu Yang Punya~
~Rumahnya Sekarang - Kat Kerusi Aku Kat Opis Sebab Dia Bagi Aku... Tq Makcik :P~

~Bahagian Depan~

~Bahagian Belakang~
~Ini Incik Tam Yang Punya.. (Aku Curik-Curik Amik Gambo... Sori Tam :P)

~Ini Incik Fani Yang Punya.. (Ni Pun Aku Curik-Curik Amik Gambo Jugak hehehehe... Sori Fani :P)

Mereka Kini Menjadi Sebuah Keluarga Yang Happeningggg... 

Kau Ni Nak Adoo :P

Eh Makcik.. Betul-Betul Serupa Lah Huhuhuhuh




BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails