MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Wednesday, March 16, 2011

Pergi Rumah Orang Kawin Pastu Selambernya Makan Nasi Minyak..

Selamat Pengantin Baru..lalalalala.. 

Wah seronok mengalahkan majlis kawin die pulak hehehehe. Sabtu yang lepas aku ngan geng berjalan-jalan hingga ke Segamat sebab menghadiri majlis kawin salah seorang opismate.. Mula-mula janji berkumpul ramai-ramai depan ofis, konon-konon nak gerak sama.. last-last kitorang pulak yang tertinggal kat belakang... tu lah perkara yang paling aku tak suka kalau nak pergi mana-mana berkonvoi. Plan lain last-last jadi lain. Dah tau nak konvoi buatlah cara nak konvoi... ni tak.. ada yang bawak laju gila sampaikan tertinggal kawan-kawan kat belakang.. ish tak patut tak patut (sambil geleng-geleng kepala :P) Tapi takpe yang penting, alhamdulilah aku ngan geng selamat pergi dan balik dengan jayanya walaupun banyak perkara yang berlaku... dugaan..

Cek Mok... Cek Za... Tunggu Tau OTW 
(ayat yang selalu digunakan sebab nak cover line padahal kat rumah lagi belum gerak hehehehe)

Sementara makcik & pakcik tu tunggu.. moh basuh kete dulu bagi kilat sikit

Plessing dulu sementara tunggu sessi mandi manda tu selesai

Adeh sempat lagi Cek Mok ajak parking tepi semata-mata nak bergambo ngan Kg Bukit Mambai tu.. perut dah lapar nih...




Rasa macam artis pulak bila parking kat tepi jalan pastu plessing-plessing macam ni... semua kereta yang lalu lalang bunyikan hon :P 

Selamat Pengantin Baru buat Ina & Suami (baju putih) & Pasangan Abang Ina (merah putih) 
Semoga kekal & bahagia buat selamanya.. Amin

Time nak balik, bila dah suku perjalanan tetiba Cek Dayah cakap kamera die hilang. Semua time tu kelam-kabut. Parking kereta kat tepi, terus telefon salah seorang opismate yang ada jugak kat majlis kawin tue.. kebetulan masa tu dia dengar pakcik DJ kat situ announce pasal ada orang hilang kamera digital. Masing-masing dah risau tak tentu pasal.. yang paling risau aku lah sebab last kamera tu kat tangan aku. Setau aku, memang takde letak kat mana-mana pun.

Dalam pada risau tu sempat lagik... 


Penat aku bercerita asal usul kejadian.. makcik ni boleh plessing pulak... grrr

Gila kentang kalau bergambo

Waktu untuk balik..... byeee


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails