MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Saturday, March 19, 2011

Aku Bukan Gadis Spek...

Errkk... macam ada yang tak kena je dengan tajuk entry kat atas tu. Hari ni masuk hari yang ke 3 aku bukan gadis specky. Aduyaiii... seksa gila bila spek kesayangan patah pastu tangan meraba-raba tak nampak..  Eh tak delah.. aku bukan perabun tegar :P... rabun-rabun ayam je "_"

Dekat 2 tahun jugak spek tu tak berganti. Aku cuma setakat servis gitu-gitu je kat kedai spek. Servis manja-manja gitu "). Cuma kat dalam hati tu memang terdetik nak tukar cermin dia... tapi ntah kenapa tak buat-buat.. hinggalah pada suatu malam... jeng jeng jeng

Selepas aku menghapdate blog... aku ditimpa rasa mengantuk, lalu aku tanggalkan lah spek tu sebab nak tido.. memang betul-betul nak jadi sebab dan musabab, tangan sebelah kiri spek krekkkk ... tak dapat diselamatkan... & akhirnya riwayat dia cuma sampai hari tu. :( 

Selamat Malam... eh Selamat Tinggal Sayang... uwaaaa

Oh spek ku... sayang kau... terima kasih kerana telah berkhidmat dengan aku sepanjang 2 tahun ni... Semoga kau bersemadi dengan aman



BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails