MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Saturday, March 19, 2011

Oh Kawan Aku Dah Tunang...

Hepi Sunday..

Hari Sabtu last week aku pergi majlis tunang kawan aku... amboi kau... buat majlis senyap-senyap je ok... tapi nasib baik kau jemput aku hehehe. Itupun cakap ada kenduri kecik-kecik... ish selalunya orang kalau bagi jemputan lebih-lebih lagi kalau kat sms je, jemputlah datang rumah, ada kenduri sikit.. ha tu mesti ada samting tu... so aku pun saje je gertak dia.. Kalau dia tak mengaku dia tunang aku tak nak datang... hahaha last-last mengaku jugak.. tau kau takut dengan aku gangster kampung... :P

Alolo...comeynye die.. berseri macam pengantin :P

Selamat Bertunang AIN & BEN semoga kekal hingga ke jinjang pelamin... 

Amik berkat bunga pengantin... erk.. tapi nape macam skema je... tetttt


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails