MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Sunday, March 27, 2011

Sape Mau Udang Segar... Cepat-Cepat Siapa Cepat Dia Dapat

Dekat opis aku sekarang ni tengah dilanda angin udang segar. Sana sini sibuk bercerita pasal udang. Udang itu, udang ini, udang di situ, udang di sini :P

Semuanya bermula apabila salah seorang opismate aku jadi supplier udang. Setengah kilo baru RM10. Murah kan? Gerenti & dijamin udang segar, segar dari ladang "_" Saiznya memang besar-besar gila. Memang gerenti puas hati. Setiap hari ada je opismate yang nak beli. RM10, RM20, RM30... (eh korang beli banyak-banyak tu bawaklah untuk aku sikit ngeh ngeh)


Ambik kau.. besar kan?


So kepada sesiapa yang berminat boleh lah deal ngan supplier ni ye :P (ermm.. iena aku dah tolong pomotkan udang ko ni... aku nak komisyen udang sebungkus heheheh)

(Image : By Google)
Mee Udang

Udang Goreng Tepung

Udang Bakar Madu

Satay Udang

Ish terliur aku tengok gambar udang-udang ni.. oklah kepada sesiapa yang nak masak udang silalah klik kat sini bermacam-macam resepi udang ada kat sini. 

See u next entry... daa



BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

2 comments:

Asyraf Camaro said...

wah udang...sedap....

HaNya Aku.. said...

asyraf : memang sedap kan :)

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails