MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Monday, May 9, 2011

Manusia Berseni? Terbaek Wok :P

Hye readers... Wah betul-betul rindu gile nak hapdated belog.. Seorang rakan seopis aka rakan blogger telah memberi aku sehelai? seorang juga seekor? sebijik? Alamak... tak reti nak guna penjodoh bilangan apa untuk menerangkan dia..

Oke oke meh sini aku cerita sikit kat kau orang pasal orang yang baik hati tu ye.. eh eh ala-ala mengampu tak ye? Nama beliau Kurt-Dean.. sebut betul-betul... Kurt-Dean... kalau korang orang Malaysia boleh sebut Kudin...nak sleng-sleng sangat kang tergeliat lidah jadi keding pulak.. ups.. ngeh ngeh. Umo muda lagi.. baru je 27 tahun dan baru ada seorang isteri.. " _______ " 

Dah tak mahu cerita lebih-lebih pasal dia.. kang esok masuk opis kembang-kuncup je tersenyum tak sudah. Sebenarnya aku nak cerita pasal kekreatifan dia melukis dan membuat kartun hidup letak kat atas meja (tak tau ape benda nama saintifik dia.. so aku pakai bedal je lah nama tu hehehe)

Yeay.. aku dah dapat satu.. disebab kan aku insan-insan terpilih so aku dapat free je (tu sebab aku mengampu dia ni hahaha)... TQ Bro :) tapi seyes memang cantik beb.. meh sini aku tunjuk kat korang ye kartun hidup letak kat atas meja tu " __ P

Time ni dia tak bangun lagi... cuba tengok gambar kat bawah ni..

Jeng Jeng Jeng
  
 Yeay... tengok tengok dia dah berdiri dah.. magic kan? sekarang dia setia menemani aku kat opis.. ececeh.. jiwang lah kau :P


~ Kepada sesiapa yang berminat nak order kartun hidup letak kat atas meja atau lebih sopan guna nama saintifik nya dekorasi meja kerja ni, boleh lah terus berhubung & deal dengan Incik Kurt-Dean sendiri dekat BELOGNYA.. Kenangan Yang Terindah atau FBNYA.. Encik Ekaiy. Jangan risau dia tak makan orang hehehe.. tapi kalau agak-agak takut nak tanya dia.. boleh lah tanya kat saya.. nanti saya tolong deal kan dengan Incik Kurt-Dean & akan pastikan saya dapat komisyen yang berbaloi-baloi ngeh ngeh.



BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails