MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Monday, June 27, 2011

Berkampung Dengan Raja Buah..

Salam Ladies... hehehe.. buat Jejaka-Jejaka tampan jugek... eh nak yang tampan aje kau :P.. 

Hari tu kami sekeluarga berkampung dengan Raja Buah.. Family aku ni semua nya boleh di katakan memang feveret ngan buah durian ni.. sampaikan anak sedara aku yang masih kecik-kecik cili padi tu pun suka benor makan buah durian. Upss cume aunty die ni je yang tak minat & tak suka makan durian. Aku pun tak tau lah kenapa. Maybe sebab bau dia tu kot yang kureng enak untuk dibau.

Eh tapi yang pelik sepelik nya dulu-dulu aku masa kecik memang feveret oke makan buah durian. Akak aku pulak yang memang alergik dengan durian ni. Tapi sekarang terbalik sudah, bila dah umo makin meningkat dewasa ni " __________ " aku jadi tak suka dia pulak yang jadi feveret.. terbalek sudeh :P

Nak dijadikan moral of the story.. eh bukan.. story mori.. time tu kitorang baru balik dari kampung.. time dalam perjalanan nak balik umah tu la my father.. ececeh.. abah aku nampak orang jual buah durian kat tepi jalan.. disebab kan peminat setia buah durian abah aku beli sampai rm100 ++.. amboi mak pakat shopping almaklumlah anak cucu dengan menantu balik umah kan :P

Sampai-sampai umah.. bentang surat khabar... terus berkampung hehehe.. walaupun aku tak boleh nak makan.. aku menyibuk jadi jurugambar tak bertauliah untuk mereka hehehe.. aku menyibuk jugak.. just cuit-cuit je buah durian tu buat rasa-rasa """ _________ """

Jom aku tunjukkan kepakaran aku mengambil gambar hehehe.. (tak mo komplen-komplen oke hehehe)

  
Sesi merewang dah bermula ngeh ngeh


 Tengok budak kecik ni.. seronok sungguh tengok buah-buah tu.. slurrpp 

Aunty.. tu Aina punya... (paling suka gila makan durian ish ish)

Sedapnye.. nyum nyum.. Ammar kecik-kecik dah makan durian.. sedap tau Aunty :P 

Salah satu cara untuk menghilangkan panas badan 


Finish already... erkkk konyang... 

Salah satu buah durian tu sangat ajaib.. kat tengah-tengah ada buah. 
Cuba tengok betul-betul macam gambar apa... Masya-Allah.. Subhanallah tanda-tanda kekuasaan Allah
Akak aku rasa sikit buah ni.. dia cakap sangat-sangat tawar..  

 Subhanallah 


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails