MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Thursday, June 30, 2011

Jom Karok.. Yiehaaa :P

Disebabkan ari tu diri berada dalam keadaan yang sangat-sangat stress.. (bukan diri aku tapi di dalam diri kawan-kawan aku... hehehe aku teka saje :P) Mereka semua mengajak aku melepaskan stress mereka :) Ini lah dia aktiviti yang kalau boleh tiap-tiap bulan mesti nak ado :P

Walaupun mengakui suara takde lah sesedap mana pun... cuma kadang-kadang macam boleh tahan jugak :P aku pun dengan rela hati nak join all the ladies.. ececeh :) 


Sempat lagi nak berpossing sebelum semuanya "menyumbangkan" suara..
cayok-cayok gugurl.. ahaks 
"" ___________"" 


 Minah rockers.. nyanyi lagu Rock Kapak masa zaman muda-muda dolu.. 
cayalah sis :)

 Alalala Cik Yaya kita.. feeling sungguh ngeh ngeh

 Eh Mak Cik Dayah.. Hampa 1.. Track No 7 huhuhuhu

 Peace Yo.. disebabkan suara aku yang paling sedap so aku takmo nyanyi hahaha..

 My Box Not Jamban Box 
Auwww "] [" 


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails