MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Sunday, July 24, 2011

Gila Cooll..

Sejak akhir-akhir ni selalu je rasa panas.. membahang & juga menghangit :P.. Oh besar kemungkinan sebab musim durian la kot. Eh ada kena mengena ke dengan apa yang aku nak tulis ni :P.. Memang ada tapi tak de kene mengena dengan aku langsung sebab aku tak makan durian. Cerita pasal durian. Ada ke orang bagi hantaran Raja Buah tu ye? Buah Durian... Hahaha tak boleh blah kalau baru je OTW nak gi rumah pasangan sambil pegang dulang hantaran isi Buah Durian tetibe buah tu jatuh ke bawah :P

So aku nak sesuatu yang cool.. boleh? 

 Comel kan penutup Cool Blog dah lain

 Honeymoon Eh Bukan.. Honeydew Pilihan Hati & Jiwa :P

 Tetiba semua nak Ijo  kan :P
(Ijo = Hijau.. Alihbahasa sendiri ^ __ ^ ) 


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

1 comment:

muz said...

minta satu...hehe

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails