MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Friday, July 22, 2011

Wah Tahun 2011 Ramai Betul Kawan-Kawan Yang Keluarkan Junior :P

Series gile eksited bila kawan-kawan kat opis.. kawan-kawan masa sekolah dulu ramai yang melahirkan junior aka wira & wirawati mereka. 

Tahniah lah kat korang semua. Lepas ni dah tak boleh naughty-naughty tau sebab dah jadi umie, mak, ibu, mami, mama, ayah, abah, babah, papa, puppy.. eh :P
  


 Oh ini baby no 2 mereka.. kali ni dapat baby girl.. 
Sweet kan :P


Encem Naufal :) 


 Wah Hero Malaya Nih :P



 Alahai Kiut Miut Je Kan ^ _ ^

 P/S : Ramai lagi kawan-kawan aku yang dah berjaya mengeluarkan junior-junior mereka.. tapi kalau nak letak semua kompem sampai esok pun tak abis :P

~ Buat Tiena, Shima, Ieya n Azie.. Sorry amik gambar korang kat FB & masukkan kat belog.. eksited dapat ramai anak sedara hehehe.. raya ni jangan lupe bagi mintak aunty duit raya tau :P (Eh tu pun kalau ada wit lebih lah hehehe)


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

2 comments:

Kamsiah said...

salam kenal..
alhamdulillah..anugerahNYA...bkn semua yg kawen berpeluang jadi mak ayah..

HaNya Aku.. said...

salam kenal juga..
betul tu.. semua rezeki dari Allah

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails