MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Monday, August 15, 2011

Kawen-Kawen.. Jadi Solo Susah Dah Berpunya Juga Susah!

Di suatu malam yang hening, sedang aku sibuk berFB.. tiba-tiba aku ternampak rakan-rakan yang sekelas dengan aku masa sekolah dulu sedang sibuk berchatting-chatting. Aku dengan rasa kurang malu terus sibuk nak menyampuk.. almaklumlah time tu takde seorang pun yang sudi nak berchatting dengan aku... (terasa ayat sangat menyedihkan..)

Dengan rasa yang agak kurang malu.. aku tiba-tiba menyampuk kan diri..

Ketika itu aku sedang sibuk mentag nama kawan-kawan aku... hungga hungga hungga..

Aku - Ajis, Sam, Arip, Mirul, Ai ngan Ain.. bila kita nak buka puasa sama-sama? Engkorang semua sekarang sombong.. semua tak nak jumpa aku :( .. (taktik menggunakan ayat yang agak mengharukan)

Mereka - Eh Lieza.. tadi aku dengan Sam baru lepas cerita pasal kau

Aku - Weh nape dalam ramai-ramai korang cerita pasal aku ni? Mengumpat eh?

Mereka - Eh mana ada lah..

Aku - Yolah tu.. dah tu korang cerita pasal apa?

Mereka - Kitorang cerita bila kau nak kawin?

Aku - Peh macam takde cerita lain je yang korang nak berbual kan.. (hampeh punya kawan... grr)

P/S : Takpelah sekurang-kurangnya korang ingat jugak kat aku walaupun topik perbualan korang yang sangat-sangat hangat time tu ialah... Bila Leezack Nak Kawen??? OH NO!!!! Topik yang sangat-sangat tak boleh blah... ^ ____ ^


 Ok Bye!


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

3 comments:

jaya jr said...

hehe..ade rezeki ade jodoh kawen laa kan..ye dak?hik3

Nafisa81 said...

yelah..akak pun tak sabar nak gi rewang umah nko ni..

HaNya Aku.. said...

jaya jr : heheheh maluuu :P

nafisa : xpe nanti saya panggil akak datang rewang oke! ^ ___ ^

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails