MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Wednesday, August 17, 2011

Eh Ni Rusuhan Ke Hape Nih?

Keadaan masa berlakunya kes tentang pemandu teksi tak nak guna kupon untuk cas pada penumpang. Masa ni aku OTW kat situ. Memang ramai gila orang yang kerumun. Ada yang ambil gambar, rekod.. ish ish.. tengok makcik tu siap berenti kat tepi jalan lagi semata-mata nak tengok..

Aku cuma curi-curi ambil gambar masa kat dalam kereta je... sempat lagik hehehe.. 




BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

2 comments:

HAFIZAL said...

bila tu....tak dengar cerita plak

HaNya Aku.. said...

hafizal : adalah.. maybe cerita ni tak hot sangat kot :P

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails