MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Wednesday, August 17, 2011

Pomosi Mega Raya Dekat Ofis? Biar Betul Ni...

Wah semangat raya dah boleh dirasai dimana-mana. Dalam kereta, dalam rumah, dalam shopping mall.. semua nya ada suasana hari raya.. Sekarang ni kat dalam ofis aku pun dah mulai rasa suasana nak beraya. Ada yang dah mula buat jualan biskut raya, baju raya, kerongsang raya termasuklah kerepek raya (salah satu penjualnya adalah aku.. ada sesiapa yang berminat? boleh lah bitau kat aku ye ^ ___ ^ .. sempat lagi nak promote dia punya kerepek raya hikhik..

Tapi bukan sekadar orang-orang kat dalam opis je yang nak beraya.. suasana di kawasan persekitaran pun sama jugak nak beraya. Masuk pintu depan ofis penuh dengan hamper.. naik je tangga.. wah.. penuh dengan Promosi Mega Raya... sangat-sangat meriah oke.. tu belum masuk bila semua berpakat pasang lagu raya kuat-kuat lepas tu nyanyi ramai-ramai.. Alamak.. meriah gile! 

Mak... nak lemang dengan ayam rendang.. :)





Eh eh.. nak sesuatu yang istimewa? Jeng jeng jeng..





P/S : Cantek kan.. eh tapi tak termasuk dengan minah perasan kat bawah tu.. dia hanyalah nak ado.. kih kih


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

2 comments:

Nafisa81 said...

rindu nak bukak hamper ramai2....

HaNya Aku.. said...

nafisa : kann... sekarang pun dah tak semeriah dulu lagik :(

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails