MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Thursday, November 24, 2011

Semangat Bola…Harimau Muda.. Harimau Malaya… Aummmm

Aku jadi orang pertama yang tunggu kat kedai mamak…hikhik…kenapa kau gelak? Tak percaya ke… mamak-mamak kat situ semua dah kenal aku tau.. (eh jangan percaya tu hanya propa hikhik)

Ha betul kan aku cakap..pertama kali aku datang mamak cepat semata-mata nak tengok harimau beraksi..meja pun semua kosong lagik (padahal baru lepas hujan.. memang lah meja kat area situ kosong hikhik)

Sebelum aku mengeluarkan suara sebagai pom-pom girl, bagi aku pekena teh mamak encem ni kejap…upss!

Makanan dah abis.. baru boleh fokus tengok harimau…go go go! Malaysia Boleh!!!

Gol!!!

 Grrrrrr...

 Aummmmmmm....

Ok bye!


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

2 comments:

Nafisa81 said...

JOIN cONTEST AKAK TAU...DUE DATE 30/11/2011

HaNya Aku.. said...

dah teka dah heheheheh

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails