MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Thursday, November 24, 2011

Semua Orang Gila Macaron Aku Pun Nak Hadoo Jugak ^__^

Sana sini orang dok cerita macaron..aku ni pantang dengan benda-benda yang trend ni.. bukan nak try tapi saja je nak kepoh nak ambil tau.. kalau aku rasa trend tu best baru lah aku try tapi kalau aku rasa macam takde datangkan pekdah selalunya aku wat bodo je.  

Dah lama jugak aku dok sekodeng ape kebendenya macaron tu… 1st time aku tau wujudnye mende ni masa aku terbaca entry ni dekat belog Annas Easkey.. cuba korang SEKODENG KAT SINI masa tu dia rekomen macaron kat web FB..cuba KLIK KAT SINI peh terus aku sekodeng fb damiabites…seriously terus aku jatuh cinta nak rasa macaron..asik terbayang-bayang je warna dengan bentuk dia yang comel gila tu.

Masa tu memang aku dah usha-usha dah tanya kat Damia tentang macaron yang dia buat tu. Memang berkenan sangat-sangat..seriously aku nak beli macaron dia. Tapi masa aku plan nak beli tu timenya  tak kena.. aku nak guna untuk tarikh lain tapi masa aku duk tanya dia tu, timenya awal sangat… so aku tunda dulu.

Last-last lepas aku sekodeng-sekodeng kat belog lain tetibe aku terjumpe BELOG NI yang jual macaron jugak.. so tanpa fikir-fikir lagi terus je aku order kat dia… salah 1 sebabnya akak ni pun duk kat JB jugak, so dari situ dah tak payah nak pening-pening nak bayar transport charge sebab dia terus hantar kat depan rumah aku.. by hand lagi beb :P segar dari ladang.. panas-panas lagi..sangat suke!

Nak tengok camne gaya rupenye macaron yang aku order ni… jom-jom kita sekodeng..

Aku order 25pcs je tapi akak ni bagi 27pcs.. free 2..hehehe tq kak :P

Yummy!!! aku mintak all flavor dengan kaler yang terang-terang (tapi lupe lak flavor ape) comel kan..

Wah rangup..sekali gigit terus merekah sebab dia agak rapuh…rasa dia agak manis… 
tak boleh makan selalu sangat tak elok untuk kesihatan…tapi kalau sesekali nak makan oke je..

Kalau siapa yang duk kat area KL boleh lah order dengan DAMIABITES kalau yang duk kat area JB boleh lah order dengan DAPURKEK.BLOGSPOT tapi kalau korang yang duk kat luar daripada area-area dorang tu boleh jugak kalau nak order..cuma kenalah deal betul-betul dengan owner dia yek… 

Selamat mencuba!

Ok bye!

BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails