MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Thursday, December 1, 2011

E-day Close-Up #1 ~ Baju L / Baju P / Tudung

Ok seperti yang aku janjikan... dalam entry BEFORE NI...ni untuk close-up yang pertama

Baju P
~  Baju tu aku beli dekat Kip Mart, Tampoi JB.. murah je baju tu.. Ready made & simple. Memang aku nak cari yang simple je sebab majlis yang dibuat pun secara simple. Tak perlu nak membazir.
Lagipun masa aku cari ni, semua tempat ada sales untuk Hari Raya so bila dah jumpa & ngam ngam soi..
Apa lagi aku rembat je terus baju ni..

~ Baju Incik Tunang ni kitorang beli dekat Mydin, JB je… memang murah sangat. Tapi berbaloi lah sebab kena dengan baju aku hik hik.. lagipun simple.. dia ni memang cerewet sikit kalau bab-bab baju ni..sabo jelah huhuhuhu

Ha bab tudung ni memang penting..
Kalau tudung yang kita pilih tu sesuai dengan muka kita.. boleh nampakkan muka kita ni slim tau hehehe
Jenuh jugaklah aku duk mencari tudung kaler grey yang nak aku padankan dengan baju aku tu.
Bridal tempat aku amik tu memang ada sediakan tudung sekali tapi aku yang tak nak sebab takut awning dia tak sesuai dengan muka aku yang bulat nih.
Akhirnya aku jumpe tudung ni & rasa sesuai, then aku rembat je…pun kat Kip Mart, Tampoi JB jugak..

Eh incik tunang ni mata tengok mana lah pulak…adeh!!!

Tu jelah kot untuk entry pasal 1st close-up ni… Len ari sambung lagi yek..

Ok bye!


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails