MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Friday, December 2, 2011

E-day Close-Up #3 ~ Hand Flower a.k.a Bunga Tangan

Selalunya bunga tangan perkara yang perlu ada tiap kali nak buat majlis perkahwinan ataupun majlis pertunangan. At least tangan korang tu tak delah meroyan tak tau nak pegang apa bila nak bergamba nanti kan huhuhu..

Kalau pengantin ok jugak boleh pegang tangan suami… ni kalau baru tunang macam aku nih.. agak-agak boleh kena pelempang kalau tetiba aku tarik tangan incik tunang pastu posing ala-ala romantika de amor  masa nak bergamba.. sia-sia je pulak kena duk ceramah kat situ hehehe..

Bunga tangan aku nih my mom jugak yang buat.. sekali lagi Terima Kasih Mak!!! Tangan mak aku nih memang berseni oke… tak macam anak dia… baru nak buat madah tak jadi je hahaha..

Ni masa mak aku tengah nak siapkan bunga tangan aku nih…

 Tadaa..dah siap dah…cantik kan.. ^__^

Mak andam ade jugak sediakan bunga tangan

Walau apa pun aku tetap suka yang mak aku buat ^__^
 TQ Mak!

Aku tengok kat kedai harga bunga tangan ni bukan main mahal lagi harga dia.. yang macam mak aku buat  tu je dekat rm50-rm70..ish ish… dasat beno…

Ok bye!


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails