MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Thursday, December 29, 2011

E-day Close-Up #11 ~ Dudel Oh Dudel!!

Eh ada lagi 1 benda yang aku terlupa nak share masa E-day tu. Sesuatu yang sangat cute.. jom tengok!

Gambo yang belah kiri tu aku yang mintak wat gambo macam tu.
Comel jugak tapi macam pelik je bila ade spek tu…kunun-kunun nak tunjuk lah aku ni gadis specky kan huhuhu..

Last-last bila dapat tambahan idea dari PEREKA DUDEL yang bertanggungjawab mereka dudel aku ni.. terjadilah gambo yang kat belah kiri tu.

~Incik tunang pegang munge… munge tu dia nak bagi kat kite tapi dia sorokkan bunga tu kat belakang dia … aww.. kite pulak malu-malu~

Eh tetibe jadi gediks lak… hahahaha

Ok selesai sudah aku wat close-up pasal E-Day aku… tak sabar nak wat close-up pasal Majlis Kawen pulak… upss… tunggu tahun 2012 ye!!!

^___^

Ok bye!


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails