MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Thursday, December 29, 2011

E-day Close-Up #10 ~ Wah Ada Request Oke! Buat Bunga Hiasan.. I Loike!

Hantaran yang aku bagi kat Incik Tunang masa E-Day aritu mak yang buat. Ada pulak jiran-jiran yang cakap cantik. Siap boleh request kat mak lagi mintak tolong buatkan bunga yang serupa macam bunga hantaran aku masa tunang aritu.

Wah berbakat betul mak aku ni hehehe. Yang paling tak boleh blah bila jiran aku cakap anak dia mengadu cakap kereta ayah dia busuk. Sebab tu mintak mak aku buatkan bunga tu untuk letak kat dalam kereta. Kat bunga tu dia nak sembur dengan perfume. HAHAHAHA.. ada-ada je kan :P

Macam ni lah rupe bentuk bunga nya.. amacam geng cantik tak? 

^__^



Ok bye!


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails