MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Thursday, December 29, 2011

E-day Close-Up #9 ~ Hepi Besday Mak!

Kebetulan tarikh E-day 12.11.2011 dekat dengan tarikh besday emak iaitu pada 15.11.2011, kami adik-beradik berpakat nak buat satu kejutan untuk emak tersayang. Yess.. kami telah sediakan kek yang paling cantik & istimewa untuk mak. 

Jeng jeng jeng… ini lah dia rupe bentuk kek yang aku reka khas untuk mak… ececeh ekcelly aku design dekat kertas je nak buat macam mana.. tapi disebabkan kepakaran akak yang buat kek tu memang berikan yang terbaek so hasil dari design yang aku buat ditambah pulak dengan keterreran & idea baru dari  akak yang buat kek tu.. ni lah hasilnya..

Alhamdulilah.. mak suka & 1 family pun suka jugak. Thanks Kak Ai!            

Suke gile dengan watak-watak ahli keluarga saya yang comel kat kek ni hehehe

Abah & Mak tercinta

Eh ayunya mak saya. Duduk pun macam pengantin…upss hehehehe

Akak

Angah

Uda

Deq No

Deq Yul

Aina.. adiknya Ammar tido pulak time ni hihihihi

Hari esoknya, sesi buka hadiah.. Aina pun sibuk nak tolong nenek dia bukak hadiah..
Upss hantaran pun bersepah lagi kat atas meja hihihihi
 
Ok Bye! 



BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails