MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Monday, December 5, 2011

E-day Close-Up #6 ~ Mekap & Accessories

Rasanya aku tak share lagi kan bridal mana yang aku amik masa tunang aritu. Actually banyak tempat jugak yang aku servey masa tu. Agak nak pecah kepala jugak memikirkan bridal mana yang aku nak pilih. Pilihan pertama mestilah nak mekap yang cantik kan. Lepas tu yang kedua adalah harga.

Memandangkan majlis yang aku buat ni pun cuma majlis simple je so mekap pun pilihan utama mestilah nak yang simple jugak. Kang majlis biasa tetiba mekap mengalahkan mak datin..alamak….kan tak sesuai beno tu namanye kan hikhik..

Kebanyakan bridal yang aku tanya semuanya dah penuh memandangkan tarikh tunang aku 12.11.2011. Almaklumlah 11.11.2011 kan tarikh cantik so ramai bakal-bakal pengantin dah booking tarikh tu untuk majlis nikah & tarikh 12.11.2011 untuk majlis resepsi & majlis pertunangan.

Alhamdulilah akhirnya aku jumpe jugak dengan DE CHINTA BRIDAL… kalau korang berminat bolehlah deal dengan owner dia Abg Zul yek!

Pakej yang aku amik masa tu mekap + accessories termasuk dengan selendang..

Nak tengok gamba-gamba selepas siap disolek SILA SEKODENG SINI :p

Memandangkan ada accessories yang aku tak dapat pakai so lepas abis majlis barulah aku dapat plessing hikhik… amik kesempatan selagi ada..tu yang penting hahaha..

Accessories dari DE CHINTA BRIDAL

Auww :P

Mekap ku yang telah cair…hissh

Aikk Lizz ko pun nak ada?
Adehh huhuhuh

Ok bye!


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails