MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Thursday, July 19, 2012

Aku Nak Makan Racun.. Sape Nak Join???

Hari ni turn aku nak bercerita pasal Malam Ketiga pulak...

Malam Ketiga ni tekak masing-masing nak makan Racun.. bukan aku sorang, atau berdua mahupun bertiga tapi 1 department.. Haa amik kau!!! Gile anak tekak dorang ni semua... ganas gile kot nak makan Racun... macam kebal je kan :)

1st trialll.. alamak sedap beb.. sehingga menjilat jari kawan sebelah ^___^ Dijamin sedap & macam biasa sekali cuba pasti nak lagi...

Meh aku tunjukkan Racun apa yang aku dok berbual ni... jeng jeng jeng..

Mee Racun Special BeePee..

Yang sorang muka serius je.. lagi sorang dok tersenyum sorang-sorang..ish ish

Apa saja lah yang di bualkan tu ye Cik Nadia..
Eh Incik Azhar... Cik Anum kat sebelah dia men SMS ngan sape lak tu ye hikhik..

Sufi... keti tu bagi jaga sikit ye ^___^
Pn Latifah rancak berbual ngan Cik Ziera...

Dalam opis aku awek ni memang muka senyum tapi kalau dah moody... 
hamboi memang xboleh blah muke dia... hikhik
Cik Ainn seronok nikmati makanan huhuuhhu

Tu dia Cik Jah oii...
Mee Racun.. terbaek dari ladang..

Ni pulak Burger Bakar...

Berger Bakar lagi..

Nak Order? Haa Jangan Segan-Segan ^__^



Ok Bye!!


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails