MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Thursday, July 19, 2012

Istimewa Sempena Bulan Ramadhan ^__^

Salam.. 

Harini aku tak nak cerita pasal makan... asik makan je... badan pun bagai di pam-pam ^____^ Sempena bulan Ramadhan yang akan menjelma tak lama lagi... Aku nak bagi sesuatu yang sangat menarik untuk u ollss semua..

Terutama kepada yang masih single mingle & teringin sangat nak pakai baju pengantin.. juga amat di alu-alukan kepada mereka yang berangan ala-ala model.... wah wah.. i loike!!

Istimewa untuk anda... jeng jeng jeng..

Make Over hanya untuk RM 180..
Mekap from MUA + Baju
++ 1 keping gambar 8r, 5 keping 4r

Untuk keterangan lanjut hubungi:-


@

OP = AANMIDI

P/S = Aan.. akak dah tolong pomote ni.. dapat komisyen tak ngeh ngeh :P

Ok Bye!!


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

3 comments:

[PCL] said...

Slam singgah Ramadhan...selamat berpuasa bila sampai waktunya..

Nafisa81 said...

wahh..murahnya...mecam best

HaNya Aku.. said...

[PCL]: Selamat Berpuasa jugak :P

Nafisa81 : Aah murah je... bila lagi nak rasa jadi model pengantin kan ^__^

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails