MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Tuesday, July 10, 2012

Cuba-Cuba Jadi Zorro... Jadi Ke Tidak ^__P

Salam

Lama sangat rasanya tak cerita pasal makan... lama aku menyepi kan diri dalam belog, salah satu sebab nya mencari makanan ter enak di Johor.. wah dah macam wartawan tak bertauliah je kanss... masuk bakul angkat sendiri.. eh macam takde kene mengena ^__^

Malam Pertama... 

Eh eh bukan malam pertama yang tutt tuuuuuuu.. korang ni memang sangat otak kuning langsat okee... tapi malam pertama keluar mencari makannn.. 

Misi Malam Pertama adalah mencari SATE!! Actually tak tau kat mana sate yang sedap dekat JB ni... so jalan punya jalan kitorang pegilah makan dekat Zorro Cafe @ Stulang Laut


Sate Zorro 
(Pandai-pandai je aku letak nama ^__^)
Aku pun tak tau sate dia ni sedap ke tak... bagi aku biasa je kot tapi menu yang
paling terbaek dekat sini ialah Air Buah... 
Peh!!! Memang Terbaek!!! Sedap Sangat!!! Rugi kalau tak cuba..

Nasi Lemak Zorro
(Aku rasa memang kompem kot nama dia nih ^__P)

Tauhu Bakar



Amacam tergoda kan tengok air buah dia..
Tapi sangat lah mintak maaf sebab serius aku tak ingat ape nama air-air ni sume...
Nanti kalau nak pergi try.. print gambo dekat belog aku ni lepas tu baru order ye hikhik
^____^

Ok Bye!!!


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails