MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Monday, June 10, 2013

Saya Budak Baru Belajo ^__^

Salam..

Akhirnya berjaya jugak buat header sendiri & hasilkan belog yang lebih segar.. wah lebih segar kata nye hikhik.. penat kot nak hias belog, almaklumlah saya budak baru belajar. Banyak lagi nak kena belajar cara hias belog dari otai-otai kat alam maya ^__^.. 

Kalau perasan kat header tu, ada yang tak kena.. lepas dah buat baru perasan kat kepala tu ada lobang sikit.. aduyai... tak cantik sungguh... tapi tak pelah... baru nak try-try buat header sendiri :) Sila jangan gelak.. kalau nak senyum je tak pe.. heeee


Ok Bye!!

 

BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

2 comments:

Ked Lee said...

hyee..
selamat berkenalan.
takpe laa. tang kepala berlubang tu kite anggap cam shawl tu kena tiup angin ke, senget ke. hehehe

jemput2 la singgah blog saye ea.
:)

HaNya Aku.. said...

@Ked Lee

hahaha.. kannnn kire nye macam seni lah tu heeee :)

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails