MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Thursday, June 3, 2010

Aku Punya Kamu


Saat kau tersenyum 

Saat itu kau memberi
Saat ku rasa bahgia

Selama ku tersenyum
Selama itu ku memberi
Selama yang ku disini

Namun ku bicara hanya pada 
Bulan dan suria tak ku punya cara
Untuk menyatakan cinta

Dan kamu hanyalah satu
Ku mahu ada kamu saja
Bisakah menunggumu
Selamanya aku milikmu
Takkan pernah lelahku menunggu 
Hingga aku punya kamu

Sesaat aku tiada
Saat itu yang ku rasa
Saat hidupku terlena

Selama yang kau ada
Selama itu ku rasa
Selama hidupku bahagia

Namun ku bicara hanya pada 
Bulan dan suria tak ku punya cara
Untuk menyatakan cinta

Dan kamu hanyalah satu
Ku mahu ada kamu saja
Bisaku menunggumu
Selamanya aku milikmu
Takkan pernah lelahku menunggu 
Hingga aku punya kamu

Selama yang pernah
Ku merasa belum ada rasa yang ku rasa ini
Fahamilah cinta ku lebih dari cinta
Tiada mungkin aku kan teruja
Andai bukan kamu yang dihadapanku
Bisa buktikan pada kamu

Yang kamu hanyalah satu
Dan tak pernah lelah ku menunggumu
Hingga aku punya kamu
Selamanya
Aku milikku 
Takkan pernah lelah ku menunggu
Hingga punya kamu




Aku Punya Kamu - Faizal Tahir


Seronok betul bila kat dalam opis i ada jugak yang berminat nak bukak lagu Faizal Tahir... bila i rasa mengantuk.. terdengar je lagu-lagu FT berkumandang.. terus hilang mengantuk & semangat nak buat keje.. wah gitu :P

Tapi ada jugak yang sakit telinga bila i bukak lagu-lagu FT terutama kat telinga kawan satu jabatan i, Huda (saja je nak letak nama die kat sini bagi die glemer sikit hehe) bila i bukak je kompom-kompom si minah ni melenting tapi i buat donno je sebab i bukak untuk i dengar sorang huhuh :P

Dia selalu tanya kat i..

Akak ni kenapalah minat sangat dengan FT ni.. Huda dengar lagu-lagu die Huda sakit kepala tau.. (cis hampeh tol.. berani-berani je die kutuk BB aku ek)

Dengan bangganya i menjawab..

Lagu-lagu die semuanya best..semangat.. bukan lagu-lagu meleleh macam yang Huda minat tu.. wat cair taik telinga akak je dengar lagu-lagu Huda (yess.. baru puas hati aku!!! hahaha jahat gile kan i  :P)

Tu lah sikit-sikit sesi pergaduhan kecil kami hehe.. panjang sangat kalau nak tulis sesi perbetahan mulut ke mulut kitorang tapi ape pun kawan ngan Huda memang best sebab kepala die gila-gila walaupun suka dengar lagu meleleh huhuh..jangan marah ye lalink.. terasa best pulak kutuk kamoo kat sini..~ngee


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

1 comment:

Anonymous said...

Salam Perkenalan

MUATURUN MP3 PERCUMA
http://muaturunmp3percuma.blogspot.com

HAMPA SERONOK, KAMI SERONOK LAA..TENGOK CITER SAMBIL BERCHATING

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails